BUA TV News

Nakaka excited na song of DK Bansuan with Min Yasmin of Malayasia Artist

Datu Khomeini Camsa Bansuan (The King of Moro Songs) from Philippines at Julfekar Home Studio, Kota Kinabalu, Sabah. Coming Soon, MAGUINDANAO song duet with MIN YASMIN and single MALAY song by Datu Khomeini. Produced & Composed by Julfekar.

Isa naman nakaka excite sa lahat ng Moro song ang pagiging duet nina datu Khomine Camsa Bansuan with MIN YASMIN ng Malaysian Actress/Singer and Writer.

Naipost ito ng Julfekar Home Studio sa kanilang Official Facebook page kung saan sina Datu Khomienie and MIN YASMIN ay mag duduet sa isang kantang Ginawa ng Manager ni MIN YASMIN.

Para sa mga updates Huwag kalimotan sundan sila si JULFEKAR HOME STUDIO sa kanilang Channel at Facebook Page

JULFEKAR Officila Page

YOUTUBE CHANNEL

at sa atin The King of Moro Song ito naman kaniyang Official Facebook Page at Youtube Channel

Post a Comment

0 Comments